Telekomunikacja
Software call center pomoże nam zwiększyć efektywność

Odpowiednie oprogramowanie w centrali pomoże konsultantom zwiększyć efektywność, a twoi klienci będą bardziej zadowoleni z obsługi. Dzięki dodatkowym funkcjom można mierzalnie sprawdzić, jak funkcjonuje nasz dział contact center. Co zatem powinien mieć dobry software?

Informacje o osobie dzwoniącej są istotne

Skończyły się czasy, kiedy firma do klientów podchodziła anonimowo. Obecnie bardzo ważne jest, żeby klient poczuł, że konsultant zwraca się do niego osobiście i w sposób indywidualny. Aby tak się stało nie wystarczy już tylko prosta identyfikacja numeru. Obecnie profesjonalny software call center można powiązać z całą bazą danych, dzięki czemu nie tylko numer zostanie zidentyfikowany, ale dodatkowo na komputerze konsultanta pojawią się wszystkie informacje na temat danego kontrahenta. Tym samym będzie on miał dostęp do jego poprzednich zakupów, ewentualnych skarg i zażaleń czy zwrotów. Pomaga to podejść do klienta w sposób indywidualny i przemyślany.

Klienci nie lubią długo czekać

Większość osób jest bardzo niecierpliwa i nie lubi długo oczekiwać na linii na połączenie. Jeżeli więc nie połączy się dostatecznie szybko z naszym konsultantem, jest duże prawdopodobieństwo, że skieruje się do konkurencji. Dlatego warto zainwestować w software call center, który posiada rozbudowane kolejkowanie połączeń oraz obsługuje kilka kanałów komunikacji. Dzięki temu klient nie tylko będzie miał możliwość wyboru najbardziej komfortowego sposobu kontaktu z firmą, ale dodatkowo będzie szybko obsłużony. Dodatkowo, jeżeli ostatecznie zrezygnuje z połączenia, firma będzie mogła szybko do niego oddzwonić, dzięki kolejnej funkcji w oprogramowaniu. Tym samym nie umknie w firmie żaden telefon.

Zmiana skryptu oraz reagowanie na potrzeby

Zdarzają się takie dni w roku, na przykład w święta, gdzie warto mieć inną zapowiedź na telefonie lub przekierować klienta na pocztę głosową lub do innego działu. Najlepsze oprogramowanie da firmie taką możliwość, dzięki czemu będzie bardziej elastyczna. Co równie ważne, w momencie zwiększenia liczby połączeń i potrzeby zatrudnienia dodatkowych osób, elastyczne systemy, dostępne w chmurze, pozwolą na szybkie dobranie konsultantów bez potrzeby dużych inwestycji. Reakcja na sezonowość na pewno zwiększy efektywność działu, a tym samym zyski w firmie.

Related Post