Styl życia
POSitive Retail – najlepsze rozwiązanie antyfraudowe na rynku

Rozwiązania antyfraudowe pozwalają wprowadzać wysoki poziom kontroli pracowników, a tym samym eliminować możliwości wszelkich oszustw oraz zapobiegać nadużyciom popełnianym przez pracowników. Aby faktycznie wyeliminować wszelkie niepożądane sytuacje jak np. kradzieże, potrzebny jest wysoce zaawansowany system, który bez większych problemów wykryje nawet najmniejszą możliwość popełnienia nadużycia i poinformuje o tym właściciela firmy. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jakie rozwiązania antyfraudowe oferuje Ci POSitive Retail – http://positiveretail.pl/rozwiazania-antyfraudowe/.

Wszystkie transakcje rejestrowane w systemie

Rozwiązania antyfraudowe takie jak POSitive Retail bazują na systemie, do którego należy się zalogować, aby móc wykonać choćby najmniejszą czynność na magazynie. System ten jest idealny dla każdego pracodawcy, który zatrudnia duże ilości pracowników, a ci z kolei pracują w wielu różnych miastach rozsianych na mapie Polski. W ten sposób, chcą sprzedaż coś klientom należy koniecznie zalogować się do systemu podając swój login i hasło. Każda czynność zatem jest przypisywana do konkretnego pracownika i widnieje na jego koncie. Oczywiście wszyscy pracodawcy doskonale wiedzą, że pomysłowość pracowników nie zna granic (pracownicy mogą dzielić się między sobą swoimi loginami i hasłami), dlatego POSitive Retail wprowadził kolejne narzędzie kontrolne o nazwie Szeryf24.

Jakie jest główne zadanie aplikacji Szeryf24?

Szeryf24 to nowoczesna i innowacyjna aplikacja zapewniająca monitoring centralny, który pomaga w powiązaniu konkretnych transakcji widocznych w systemie z nagraniem z monitoringu. Okazuje się, że nie trzeba już przeglądać zapisu z kamer z całego dnia lub kilku dni, aby wykryć jedną nieprawidłowość – takie działania są zbyt czasochłonne i często nieefektywne. Szeryf24 pozwala powiązać zapisy z kamer umieszczonych w sklepach z operacjami, jakie wykonywane są w systemie sprzedaży. Aplikacja pozwala w bardzo łatwy i szybki sposób dostać się do momentu i transakcji, o którą nam chodzi. Taki ścisły monitoring sprawia, że pracownicy bardzo niechętnie podejmują jakiekolwiek działania zmierzające do nadużyć lub kradzieży. Już sama świadomość obecności w lokalu tak inteligentnego systemu monitoringu zniechęca wszystkich do wykonywania jakichkolwiek, nieprzemyślanych działań. Szeryf24 działa de facto prewencyjnie i w znacznym stopniu minimalizuje ewentualne kradzieże.

Ponadto ta fantastyczna aplikacja pomaga w ustawianiu konkretnych alertów, mających na celu zaalarmować właściciela o niepożądanych, wrażliwych sytuacjach. Można ustawić alarm na konkretną liczbę zwrotów, np. 20 dla jednego sklepu w danym miesiącu. W momencie, kiedy dana placówka osiągnie ten poziom wówczas na monitorze właściciela pojawi się komunikat i odpowiednie powiadomienie. Pracodawca będzie wówczas w szybkim czasie prześledzić wszystkie transakcje zwrotów, zobaczyć kto jest za nie odpowiedzialny oraz dlaczego do nich doszło.

Natychmiastowe zapisywanie danych w chmurze

Wiadomo, że w życiu wszystko może się zdarzyć, jednak należy przygotować się na każdą ewentualność. Stanowiska POS, na których zapisywane są wszystkie informacje na temat sprzedaży produktów z danego dnia mogą ulec awarii lub uszkodzeniu. Wówczas wszystkie te dane zostają utracone. Standardowe stanowiska POS offline wysyłają dane o sprzedaży na dyski sieciowe do centrali raz dziennie po zakończeniu sprzedaży całego dnia. Natomiast system POSitive Retail oferuje możliwość przesyłania danych praktycznie co minutę, jeśli właściciel sobie tego życzy. Dzięki takiej opcji pracodawca ma gwarancję, że nawet w przypadku awarii jakiegokolwiek nośnika, dane nie znikną i nie przepadną.

Moduł Centrala pozwala zarządzać cenami

Rozwiązania antyfraudowe wprowadzają wiele różnych, bardzo praktycznych rozwiązań, które pomagają w zarządzaniu cenami konkretnych towarów, wprowadzają ograniczenia dotyczące udzielania rabatów przez pracowników sklepów, itp. Również POSitive Retail może pochwalić się takim modułem, który nosi nazwę Centrala.
To własnie za jego pomocą można nadać pracownikom konkretne uprawnienia, jak również mocno je ograniczyć.

Rozwiązania antyfraudowe to doskonała propozycja dla każdego dużego przedsiębiorstwa, które chce przeciwdziałać nadużyciom ze strony nielojalnych pracowników.

Related Post