Telekomunikacja
Oprogramowanie helpdesk ułatwia zarządzanie zgłoszeniami

Oprogramowanie stosowane w działach call center bardzo ułatwia zarządzanie zgłoszeniami. Dowiedz się, w jaki sposób może ono pomóc w obsłudze twojej firmy i kontaktach z klientami. Jeśli masz jeszcze centralę telefoniczna starego typu, powinieneś to jak najszybciej zmienić.

Tworzenie i edycja zgłoszeń

Przede wszystkim oprogramowanie helpdesk bardzo ułatwia komunikację pomiędzy poszczególnymi działami. Konsultanci mają bowiem do dyspozycji wspólną bazę kontaktów, z których można korzystać. To wpływa na jakość obsługi klienta. Co ważne agenci mogą samodzielnie edytować wszystkie rekordy, zmieniać dane kontaktowe, zostawiać notatki z rozmów. Dzięki temu praca jest bardzo ustawiona, a agenci otrzymują do dyspozycji ważne narzędzie, które znacząco wpływa na ich pracę. Jeśli klient jest już w bazie, to wystarczy edytować jego rekord. Jeśli jednak kontaktuje się z firmą po raz pierwszy, trzeba stworzyć jego profil. W ten sposób tworzy się bazę kontaktów, z której konsultanci mogą w każdej chwili skorzystać.

Przypisywanie zgłoszeń do działów lub agentów

Ważną funkcją jaką daje oprogramowanie help dek jest możliwość przypisywania zgłoszeń do konkretnych osób lub działów, które są w stanie szybko uporać się z danym problemem. Dzięki temu ich sprawa będzie załatwiona już „od ręki”. Połączenie będzie bowiem automatycznie przekierowane do osób lub działów obeznanych w temacie lub tych, które już wcześniej kontaktowały się z pracownikiem. To wpływa na szybkie załatwienie problemu, a także na budowanie pozytywnych relacji z klientem. Jeśli będzie on dobrze obsłużony, prawdopodobnie za jakiś czas ponownie wróci do firmy, a co ważne, może pociągnąć za sobą kolejnych znajomych. Z tego właśnie powodu ma to Az tak duże znaczenie.

Szybkie filtrowanie rekordów

Bardzo dużym udogodnieniem, jakie ma oprogramowanie helpdesk jest możliwość szybkiego filtrowania ogłoszeń, np. według nazwy miasta, numeru telefonu czy nazwiska klienta. W ten sposób będzie można szybko znaleźć potrzebny kontakt i go edytować lub też przypisać mu konkretnego konsultanta. Można też w łatwy sposób zarządzać zgłoszeniami, przypisywać rekordy do konkretnych kampanii. Dzięki temu komunikacja w firmie będzie dużo sprawniejsza.

Gotowe szablony odpowiedzi

Sporym ułatwieniem są gotowe szablony odpowiedzi, które można wykorzystać, np. odpowiadając na maila czy też pisząc na czacie. W przypadku standardowych pytań nie trzeba będzie pisać odpowiedzi od początku, a będzie można ją przykleić. W ten sposób czas oczekiwania na informację bardzo się skróci. Jest to więc niezwykle istotne.

Related Post