Oprogramowanie dla usług
JIRA system – co warto wiedzieć na ten temat?

Słyszeliście kiedykolwiek o JIRA? Jeżeli ten termin jest Wam obcy i chcecie go zgłębić, to serdecznie zapraszam do lektury mojego tekstu.

Czym jest JIRA?

Zacznijmy od samego początku. JIRA w bardzo dużym uproszczeniu, to system wspomagania zarządzania projektami. Jest niezbędnym i bardzo potrzebnym narzędziem w każdej firmie. Dzięki JIRA system możemy planować nasze projekty, szukać różnego rodzaju błędów i problemów w aktualnych dokumentacjach oraz kolejkować potrzeby wszystkich klientów oraz pracowników swojej firmy. Zespoły, które zajmują się tworzeniem oprogramowania, dzięki JIRA system mają wsparcie w poprawnym planowaniu, śledzeniu, wydawaniu i raportowaniu oferowanego przez specjalnie zaprojektowane do tego właśnie celu narzędzia. Krótko mówią, każdy znajdzie coś dla siebie w zależności od rodzaju pracy jaki wykonuje.
Zastanawiacie się jaka jest obsługa tego systemu? Nie martwcie się. JIRA jest bardzo czytelnym i prostym w obsłudze systemem . Osoby, które po raz pierwszy z niego korzystały, zapewniają, że nauka jego obsługi przychodzi bardzo szybko i łatwo, w porównaniu do konkurencyjnych systemów.

Co jeszcze warto wiedzieć na ten temat?

Warto wiedzieć, że JIRA system na początku swojego istnienia był kierowany głównie dla zespołów, których zadaniem jest tworzenie oprogramowania. Jednak dopasowując się do wymagań i oczekiwań innych klientów, znajdując tak zawaną niszę rynkową, JIRA system został na tyle zmodyfikowany, że mogą na nim pracować osoby, których zadaniem jest współpraca z programistami. Ciekawym zjawiskiem jest to, że JIRA system stwarza mnóstwo nowych rozwiązań, które są dostosowane do potrzeb różnych zespołów, które na nim pracują. DziękiJIRA system poznaliśmy zupełnie nowe i niekonwencjonalne podejście do zarządzania projektami. Najważniejszy jest wspólny cel. Każdy projekt łączy określone zespoły, które mają jeden wspólny cel. JIRA system pozwala wszystkim jego członkom być na bieżąco z postępami w projekcie oraz ułatwia współpracę i koordynację. Efekt jest taki, że praca jest wykonywana szybciej a współpraca jest efektywniejsza.

Related Post