Telemarketing
W czym pomaga centrala voip?

Centrala voip to nowoczesne narzędzie, które coraz chętniej jest wykorzystywane w wielu firmach, a szczególnie takich z rozbudowanym działem contact center. Takie rozwiązanie ma wiele zalet. Przede wszystkim generuje spore oszczędności, ale nie tylko.

Dlaczego warto postawić na centralę voip?

Kiedyś działy contact center opierały się w głównej mierze na tradycyjnych rozwiązaniach. Dzierżawiono łącza telefoniczne i utrzymywano zaawansowaną infrastrukturę sprzętów. Dziś na szczęście jest już zupełnie inaczej. Można pozwolić sobie na spore oszczędności. Nie ma potrzeby utrzymywania wielu stanowisk i opłacania łączy telefonicznych. Wystarczy jedynie dysponować komputerem z dostępem do internetu, by odbierać połączenia od klientów. To wiąże się ze sporymi oszczędnościami dla firmy. Warto na to postawić, bo ma to bardzo wiele zalet.

Dobry kontakt to podstawa

W obecnych czasach klienci bardzo wysoko stawiają poprzeczkę. Z tego właśnie powodu szczególnie istotny jest kontakt z klientem. Komunikacja powinna być na najwyższym poziomie. Tylko w ten sposób można dużo wskórać i pozyskiwać wartościowe leady. Nie jest tajemnicą, że prawdziwi świtowi gignaci, jak np. Amazon, czerpią 3/3 swoich zysków z powracających klientów, a tych można zdobyć stawiając na dobrą komunikację. Jest to niezwykle istotne i to z wielu powodów. Jednym z nich jest personalizacja kontaktu. Nowoczesne narzędzia, jak np. centrala voip pozwalają na komunikacją dopasowaną do potrzeb użytkownika. Konsultanci mają do supozycji system typu CRM, z którego mogą korzystać. Podczas każdej z rozmów zostawiają tam notatki z ustaleń, maja także dostęp do wcześniejszych transakcji. Na tej podstawie mogą dopasować najlepszy produkt, co przełoży się na efektowną sprzedaż. Warto więc stawiać na zaawansowane rozwiązania technologiczne, jak np. centrala voip, bo w ten sposób można wiele zdziałać.

Łatwa kontrola efektów kampanii

Nowoczesne oprogramowanie wykorzystywane w centralach telefonicznych umożliwia swobodny przepływ informacji z dowolnego miejsca. Można bowiem pracować zdalnie. Nie trzeba martwić się o utratę danych. Wystarczy zalogować się do systemu z dowolnego miejsca na świecie, by monitorować efekty założeń biznesowych dla prowadzonych kampanii marketingowych. W razie konieczności można wprowadzić poprawki, np. w skrypcie, by rozmowa były założone cele udało się zrealizować. To bardzo duże udogodnienie dla menadżerów, którzy mogą w łatwy sposób czuwać nad prowadzonymi akcjami telemarketingowymi.