IT
Centrala telefoniczna VoIP – rozwiązanie, na które stawia wielu przedsiębiorców

Cetrala telefoniczna voip jest chętnie używana przez wielu przedsiębiorców. Czemu tak się dzieje? Odpowiedzi na to pytanie szukaj w tym artykule.

Dobry przepływ informacji to podstawa w każdej firmie

Szybka i sprawna komunikacja jest obecnie kluczem do sprawnego prowadzenia przedsiębiorstwa. Jakiekolwiek problemy z kontaktem z oddziałami własnej firmy mogą zakończyć się stratami finansowymi, utratą klienta czy ważnego kontraktu. Na szczęście istnieje urządzenie, które jest w stanie uwolnić nas od tego typu problemów. Centrala telefoniczna voip to rozwiązanie doskonale sprawdzające się nie tylko w korporacjach, ale także w średnich czy małych firmach. Posiada bogatą funkcjonalność i stabilność, w czym znacznie przewyższa tradycyjne centrale, a dodatkową zaletą są wyraźnie niższe koszty użytkowania i utrzymania. Centrala jest idealnym rozwiązaniem dla firm podzielonych na filie i zatrudniających osoby pracujące zdalnie. Natomiast pracownicy mobilni mogą zostać podpięci pod wewnętrzny firmowy numer. Dodatkowo istnieje możliwość przypisania numerów, z którymi prowadzi się darmowe rozmowy. Co istotne, na jednym numerze nie istnieją ograniczenia w ilości połączeń przychodzących, a dzwoniący podczas oczekiwania na połączenie ma możliwość informacji o jego miejscu w kolejce lub odsłuchania dowolnej melodii lub komunikatu.

Co jeszcze warto wiedzieć o voip?

Dla podwyższenia bezpieczeństwa systemu połączenia pomiędzy poszczególnymi oddziałami realizowane są poprzez tunele VPN, dzięki czemu zwiększa się bezpieczeństwo całego systemu. Centrala daje pełną możliwość wykorzystywania zarówno dotychczasowych rozwiązań i sprzętu, jak i całkowitą zmianę na urządzenia telekomunikacyjne z nowej generacji. Twórcy oprogramowania podzielili je na moduły, przez co istnieje pełna możliwość jej rozbudowywania i dowolnej personalizacji. Dzięki temu centrala telefoniczna voip jest w stanie zapewnić najwyższej jakości funkcjonalność nawet najbardziej wymagającym odbiorcom. Dodatkową zaletą centrali są bardzo niskie koszty utrzymania linii telefonicznych. Daje także możliwość otrzymania pewnej liczby numerów za cenę jedynie kilku złotych opłaty miesięcznej. Jest to także urządzenie bardzo proste w obsłudze o intuicyjnym panelu graficznym, dzięki czemu nikt nie powinien mieć żadnego problemu z korzystaniem z niego.

Related Post